Mitt förra inlägg...

.... fick jag aldrig helt klart. När jag hade publicerat första delen så la de helt plötsligt ner uppdateringsmöjligheterna innan jag hade hunnit skriva in resten av min och sambons konversation. Så, det ser ju lite rumphuggit ut. Nu ids jag inte skriva in vad jag hade skrivit efter det, så det samtalet får ni försöka fundera ut själva, om NI ids vill säga.... (Vilket tjafs!)

Har just chattat med sonens storkusin som är i USA och åker skidor. Hon har bestämt sig för att göra en tatuering innan hon kommer hem. Så att mamma inte ska hinna övertala henne att INTE göra den. Eftersom jag själv bara väntar på att jag ska hitta det ultimata motivet för MIN tatuering så kan jag ju inte komma med några moralkakor som jag inte tycker att hon behöver... Så nu väntar jag med stor förväntan på vad hon kommer hem med.

Förutom att jag inte hittat PRECIS det jag vill ha, så är jag ju liiiiiiiite rädd för att det ska ta ont. För jag vill ha min tatuering antingen på ankeln eller på skuldran, och DET tar ont har jag hört. ANNIKA!!!!!!!!!!!! Gör det det?

Sambon har lagat jättegod fredagsmiddag och har nu gått ut och börjat elda i bastun. Det ska bli väldigt skönt att få sätta sig där ett tag och bara slappna av. Det har varit rätt intensivt på nya jobbet, MEN.... det känns BRA. Jag har koll på läget och det känns till och med som om att jag har en hel del att tillföra företaget med mitt kunnande och erfarenhet också. UTAN att för den skull ta död på mig själv. FÖR DET ÄR JAG FÖR GAMMAL OCH KLOK FÖR ATT GÖRA! Så det så!

Mitt största problem just nu är att jag inte hinner träna det jag vill. Måste få kontroll över det på något sätt. Hoppas att det blir en vacker vår så att det går att börja cykla snart.

Annars? Har inte hunnit titta in på alla andras bloggar, men det ska jag göra senare i helgen.

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Ha ha ha ha... Du har ju fött barn så då är en liten tatuering INGENTING! :-P

Dessutom så går det väldigt fort (min tog 20 - 30 minuter tror jag). Visserligen är den enfärgad och ganska "enkel", men ändå.

Vad har du funderat på för motiv?

2008-04-05 @ 13:08:03
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: carola

Nej, det gör inte särskilt ont. Klart du ska tatuera dig !
Trevlig helg

2008-04-05 @ 16:49:47
URL: http://nattdis.blogg.se
Postat av: Mötley Annika

hahahaha de e inte så farligt :)

2008-04-08 @ 12:43:27
URL: http://www.motleycrue.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Ska du fara på den där Skatteblankettsinformationen nästa vecka?

2008-04-09 @ 14:18:53
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: GunillaK

Lotta: Nej, det ska jag inte. Gör ju inte så många deklarationer numera.

2008-04-09 @ 18:03:46

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0