Nu är helgerna över

och det känns ganska skönt ändå. Jag är föräldraledig t o m söndag men sambon har börjat om att arbeta.

Nyårshelgen firade vi hemma för första gången på måååååånga år. Vänner från Luleå var här och vi har haft 2 väldigt trevliga dagar tillsammans med dem.

Idag är sonens kusin här. De har saknat varandra i flera dagar nu så återseende var kärt. Ett tag i alla fall... De tillbringar så mycket tid tillsammans att de är som syskon, med tillhörande bråk.... men just nu så är de vänner i alla fall. :)

Väntar på besked om ett arbete som jag var på intervju om före jul. De skulle höra av sig någon av de här dagarna. Jag både vill och inte vill ha det. Är lite "på gruven" inför att börja arbeta igen. Vet ju inte riktigt vad jag har för kapacitet, men jag känner mig ju piggare än vad jag har varit på många år. Var nog före sonen föddes som det kändes så här sist.

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Jag håller tummarna! ;-)

2008-01-04 @ 18:24:36
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: GunillaK

Det är bra det.... Får besked på måndag om vidare intervjuer. Men jag håller också tummarna. MÅSTE få något att göra.

2008-01-05 @ 00:07:04
URL: http://gklingstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0