Stressigt januari!

Det verkar som om vi har fulltecknad almanacka för januari.

I morgon kommer några bekanta och hälsar på.
I helgen ska vi till Skellefteå på invigningsfest i Anneli och Lennarts nya hus. De är smarta - de har inflyttningsfesten innan de börjar renovera. Sonen ska få vara hos moster och storkusin till hans stora glädje.
Nästa helg fyller en annan bekant 40 år - öppet hus hos henne.
Dessutom hade vi planerat att vi skulle åka upp till fjälls en helg i januari och åka skidor, men det är ju inga helger kvar..... Vi måste nog lägga till lite extra helger under vintern så att vi hinner med allt. (Nej, jag skojar, jag ska INTE be till vädergudarna om det. Jag LOVAR! Fick ju allt jag bad om sist, och lite till.)

Blev uppraggad av sonens dagiskamrat i morse när jag hade lämnat Sonen på dagis. Kamraten talade helt frankt om för mig att han väldigt gärna skulle vilja komma hem till mig och vara hos mig en dag, gärna om Adam var hemma. :) De kan verkligen få till det de små liven.

Igår kväll när vi hade varit på cirkelgympan och skyndat oss hem för att titta på idrottsgalan så funkade inte vår digitalmottagare. Vi tror i alla fall att det är den som har lagt av. Och ingen garanti kvar... Undrar just vad en ny kostar. Det är dagens uppgift. Att kolla upp det.

Har även tänkt ge mig på ett nytt försök i skidspåret, nu har jag en kniv med mig så att jag får loss bindningarna.

Stressigt var ordet!


Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Du kan väl passa på att önska lite fler helger under sommartid? Det vore ju skönt om den blev längre! :-D

2008-01-15 @ 15:07:17
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Mötley Annika

Nu e de dax för en uppdatering här Gunilla :) ha en trevlig måndag mvh crue Annika

2008-01-21 @ 15:41:35
URL: http://motleycrue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0