Herregud så trött jag är...

... har jobbat som ett tok sedan midsommar både här hemma och på jobbet.

Men nu är det bara EN DAGS ARBETE kvar så har jag ledigt.

Helgen före midsommar var vi upp till Luleå för att vara med när Eva, en god vän, vigdes till diakon.
Det var jättestort, med biskop och allt. Det var en stor ceremoni, mycket mer än vad jag hade trott när jag åkte dit.



Grattis Eva till att du nu kämpat dig fram till målet. Du har kämpat, det vet jag.

Vi bodde här när vi var där uppe:



Inte helt fel... och så här ser det ut åt andra hållet:


Vi firade även midsommar uppe i Luleå, i samma hus :)

Vi åker till Stockholm någon gång under helgen och ska hälsa på hos Kicki och Mats


Sedan ska vi till Kolmården - Det ser jag verkligen fram emot. Har bokat biljetter så att vi garanterat får se delfinshowen. Min önskepresent när jag fyller 50 år är att få simma med delfiner. KOM NU IHÅG DET!

När vi kommer hem därifrån har vi planerat några dagar uppe i Luleå igen. Men bara om vädret är bra.

Sedan är det väl dags att börja arbeta igen. Känns att jag verkligen behöver ledighet just nu. Inte så att batterierna är tomma men lite urladdade är de helt klart.

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

ha de så bra och sammla nya krafter vi ses kram Annika

2008-07-01 @ 20:51:44
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0