Lugn vecka framför mig!

Idag åker sambon till Irland och blir borta tills på fredag.

Det ska bli ganska skönt att bara behöva bry mig om mig själv och sonen. Och han är ju dessutom på dagis.

Hoppas att det blir fint väder så att jag kan vara ute. Har planerat att vara "duktig" och promenera 1 timme varje dag den här veckan.

Jag har även planerat att städa köksskåpen. Det är verkligen dags för en rejäl utrensning där. Varför sparar man glas som är spruckna?????? Här ställer vi dem på översta hyllan och tänker att de går ju att använda om man skulle bli väldigt många någon gång.... Till saken hör att jag inte kan köpa nya glas med gott samvete, för vi har massor av glas.... En rest från vår tid som restaurangägare. Jag tror att vi har 200 glas i olika sorter.

Jag måste få göra en kommentar om gårdagens melodifestival.... Christer Sjögren?????? ÄR svenska folket tokiga? Han äcklar mig faktiskt, rent ut sagt. Sviter efter den tiden när jag var ute och dansade mycket och då även till Vikingarna, och tro mig, karln är ett äckel. Huvva vilken "charmör". Att Amy Diamond gick vidare var väl OK men jag tyckte att Michael Michaeloff var bra. Men det var jag tydligen rätt ensam om.

Nästa vecka är bröderna Rongedal med. Jag hoppas verkligen att de har en bra låt, de är ju så bra artister med oerhört bra röster. Jag hejar redan på dem.

Kommentarer
Postat av: Lisa

ja fy och usch för sjögren.....suck

2008-02-10 @ 16:36:01
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Håller med föregående talare! ^^

2008-02-11 @ 10:41:11
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Lisa

Mums vad gott det var med en sån där minimarängglass, eller vad tycker du?!

2008-02-11 @ 15:38:02
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0