Svarar på Tinas utmaning!

Blivit utmanad: 7 sanningar om mig själv. Huvva! Here we go!

1. OM jag hade råd skulle jag vara student hela livet. :) Jag älskar att lära mig nya saker - oavsett vad. Och studentlivet var HÄRLIGT! Tänk vad lite bekymmer man hade då, utan att veta om det. Kanske det egentligen handlar om att jag i grund och botten är riktigt lat.........

2. Jag hatar att shoppa. Det är verkligen INTE kul... Jag längtar ALDRIG efter att shoppa. DET gör däremot min sambo...

3. Jag sjunger hellre än bra *asg* - men det vet redan de flesta.

4. Jag kan namnet på alla utskott i riksdagen. Som de hette 1983......... Värdelöst vetande - JA! Men jag är duktig på att nöta in ramsor om olika saker och sedan sitter de där.

Vilka de var? Fundera på det ni - en ledtråd. JUFSK EB UJ HABKI

5. Jag tycker om att vara ensam - inte ensam = utan vänner, utan ensam = den enda hemma.

6. Jag har väldigt svårt för att göra mig av med böcker som jag köpt. Vissa böcker har jag säkert läst 20 gånger och de övriga kan det ju hända att jag vill läsa igen senare. Böcker är guld värda för mig. Men numera lyssnar jag mest på böcker. Just nu läser jag Laddat möte - Filmades med James Spader och Susan Sarandon, för övrigt också två av mina favoritskådespelare.

7. Jag älskar att titta på gamla svartvita filmer. Cary Grant är fortfarande bland de snyggaste män jag vet. Whao säger jag bara. Och Katherine Hepburn är också en favorit.
Cary Grant

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Håller med dig på många av dina punkter! Samma här! ;-)

2008-01-09 @ 16:42:07
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Lisa

Kul att du var med i en utmaning!!!!!

2008-01-09 @ 18:34:00
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0