Man måste ju se till att man vet var man har dem...



Förra torsdagen var vi som sagt var till Skellefteå för att vara med på storkusin Robins examen. Här är en bild av Robin och Adam som syster yster tagit.



Hade ju tänkt lägga ut bilder på mina nya glasögon också men det var så svårt att fota genom spegeln (hahaha) så jag får be Håkan om hjälp med det. Men innan vi lyckats göra det har ni väl alla redan hunnit se mig i dem.

Har varit hemma och jobbat idag. Kokat sylt och bokfört lite med mera. Hade planerat in en lång arbetdag med chefen i morgon men när jag hämtade Adam på dagis visade det sig att det är stängt i morgon...... VA! undrade en häpen sambo som lämnar och hämtar varje dag...... Tyvärr kan inte han vara hemma i morgon eftersom de provkör torkanläggningen för fullt. Så jag hoppas chefen kan arbeta längre på fredan då.....

Skulle ringa på Försäkringskassan och be dem ta bort min anmälan om föräldrapenning som jag skickat in via internet. Var lite för snabb när jag klickade i dagar och det blev helt fel. Det var visst många som gjort fel, för det var 290 st före mig i telefonkön..... väntetid ca 30 minuter. Hoppas de var många handläggare, för det blir inte mycket tid per person som de har avsatt annars. Jag la på. Skickade mail isstället. Undrar om jag får svar?

Nu ska jag gå och lägga Adam och läsa sagan om Trollkarlen och Draken för honom.

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

hahaha ja dessa telefon köer , att maila e mycke smidigare ...ja nu vill vi alla se glasögonen :)

2008-06-12 @ 14:11:25
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0