Faran av att städa...

Måste bara berätta vad som hände en väninna i påskhelgen.

När hon skulle skura väggarna i den nyrenoverade toaletten ställde hon sig på en stege. Efter att ha skurat väggarna i hörnet ovanför toalettstolen så ställde hon ena foten på toastolen för att ta sig ner. MEN...... toalocket sprack!






_OM_ det inte hade varit för att hon gjorde sig rejält illa och fick tillbringa några timmar på akuten och numera går på kryckor med en spricka i foten, så skulle jag sjunga en sång för henne:

- Hon hade foten i en potta..... trallallallala     MEN NU gör jag ju inte det..... SÅÅÅÅÅ elak får man väl inte vara?

Men se vad man kan lära sig. Det är farligt att städa! NU är det bevisat!

I helgen måste jag arbeta hemma på kontoret. Har en jättehög att ta hand om. Det är resultatet av att man tar sig en ledig helg i fjällen. Men det var det värt.

Ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Ha ha ha ha.... Ja, jag vet att man inte ska skratta åt andras olycka, men det var en ganska rolig olycka! Hoppas dock att foten läker snabbt och så får hon lära av misstagen - och sluta städa! He he...

2008-03-29 @ 13:00:48
URL: http://icelady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0