Tapetserat och klart!

Ja, förutom listerna då..... Men det ska visst vara så.

Här kommer lite bilder från vårt kök.

FÖRE



Jag inser att jag tyckt så illa om köket tidigare att jag inte har tagit några kort där tidigare.....

EFTER




Vi satte en glasskiva ovanpå tapeten på väggen bredvid spisen så att det skulle vara enklare att hålla rent.




Har nu fått en fönsterbräda som faktiskt rymmer en blomkruka och en lampa.

Nu vill jag ha ett nytt köksbord. Ett vitt, fyrkantigt, med vita stolar.

Hallen är nästa projekt. Klart år 20XX. *flin*

Ikväll äter Håkan på hotellet i Vindeln tillsammans med sin kompanjon och några kunder.
Själv äter jag och Adam makaroner, stekt korv och ädelost(för min del). Funderade om rött vin skulle passa till denna supberba rätt...

Ha det så gott alla!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Vad tjusigt! Kan du inte måla bordet du har, det är ganska praktiskt med rundat bord när man är många !!

2008-11-13 @ 10:02:35
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: GunillaK

MÅLA???? Är det då man blir kladdig över hela kroppen utan att det hamnar någon färg på det som man målar??????????? Och man måste visst slipa före, och det är faktiskt ännu värre.... ;)



Jo, tanken har slagit mig, men det är så jä...a många kanter och faser på det här bordet så jag vet inte om jag kan få det riktigt bra.

2008-11-13 @ 12:56:56

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0