Host, host, host

Min hals känns som om det bodde ett helt paket Mammas köttbullar i den.



Idag blir det till att kurera sig med allt vad som tänkas kan.

Igår var vi och firade en 40-åring. Adam var något besviken på att Kickis lillebror var såååå stor. När man är lillebror ska man ju vara liten. Han hade förväntat sig en lekkamrat. GRATTIS ROGER!

Nu är vi nästan klar med isolerinen i trapphuset. Tro mig, det är stor skillnad motför tidigare. Panelen vi ska ha på väggarna är inköpt och det är mitt jobb under veckan - att lasera alla plankor. 30 m2. Men jag slipper ju klättra på ställningar för att sätta fast dem.

Igår satte vi in vinterväggarna på altanen. Så nu kan vintern komma när den vill. (Eller??? Nja, lite senare då!)

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Ja tack. MYCKET senare helst... ;-)

2008-09-29 @ 17:58:11
URL: http://icelady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0