Uppdatering från gräsänkan!

Har varit gräsänka i 9 dagar nu.

Först var Håkan på tränarläger i Umeå förra helgen. (Slalomträning)

Han hann bara hem därifrån så var det dags att ta kvällståget till Stockholm och sedan vidare till Irland. Därifrån var det meningen att han skulle komma i torsdags, men han dyker inte upp förrän i morgon förmiddag.

Jag måste säga att jag beundrar alla ensamstående föräldrar. Tänk vad skönt det är att vara 2 om allt som ska göras. Jag är helt slut efter den här veckan.

Nu är det ju ett tag sedan jag skrev någonting här så jag tänkte ta en snabb resumé över vad som hänt sedan sist.

Semesterresa till Stockholm

  Kinabygget utanför Gävle!

  Wasamuséet
  Water... nånting!
   Sova i tält!
    Kolmårdens djurpark

  Bada med Mats!
    Vila ut i båten hemma på gården!

Sedan har vi väl mest varit hemma och haft det skönt.
Nu vill sonen gosa, och vem säger nej till det.


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Nämen...liv på bloggen ;)

Även jag har bessökt kolmården i somras, och jag måste säga att delfinshowen var nästan bättre än safariparken!! Grymt imponerande!

Du ser väl till att regga dig på hällnäs nya sida!

www.hallnas.com!

Ha det!

2008-09-16 @ 11:58:56
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Ice Lady

Välkommen tillbaka i bloggvärlden efter uppehållet! :-D

2008-09-18 @ 19:06:23
URL: http://icelady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0