Less!

Usch, vad less jag är. Massor att göra på jobbet, massor att göra hemma, massor att göra åt andra. Jag vill sitta i solen och äta tryffel och dricka kaffe (ett glas rött vore inte helt fel det heller!)

I kväll har jag beställt ett gott rött vin med någon god mat till av sambon. Får se vad han serverar!

I morgon ska vi upp till Skellefteå till Anneli och Lennart. Anneli och jag ska gå på teater och se/lyssna på Bitterfittan.
Ska bli skönt med lite nöjen.

Liza! NU FÅR snön fara även för mig ;-)

Nu kom en av killarna på jobbet in med en chokladtårta till eftermiddagsfikat! YES! Han hörde min bön (undrar just om jag får något vin???)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ja å snön har ju verkligen farit till min stora glädje, även om det är mycket kvar så går det ju åt rätt håll. Den här tiden är nästan den bästa, då man vet att man har hela sommaren framför sig!!

2009-04-29 @ 10:02:06
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Syrran

Mycket på jobbet kan jag köpa, mycket hemma?! ja, det är ju tur att ni är två. Men Massor att göra åt andra????????

Mitt råd är. När det är dags att göra jobb åt andra, ta då fram vindunken, ett stort glas och sätt dig på altanen med chokladpraliner i knät och njut av vårsolen. Börja inte springa fort. Kram

2009-04-29 @ 12:16:32

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0