Kattskrälle

MMS


Hjälpte Örjan och Krystyna härom dagen (De hade fullt upp med att få barn)

Vet inte hur många gånger jag bar ut deras inneboende katt. Han bor ju inte där men han tror det.

Sista gången han smet in märkte jag inte av det, men när jag skulle gå och släcka lyset så fann jag detta. Kattskrället hade gömt sig under mattan, låg alldeles blixt stilla och protesterade vilt när jag tog undan mattan. Kul katt är det i alla fall!

Som sagt var, byn har nu utökats med ytterligare 1 person. En liten flicka som jag just nu bara längtar efter att få träffa. Hoppas bara att Örjan lyckas övertyga Krystyna om att stanna på BB fram till helgen i alla fall. Men det vete gudarna om han lyckas. ;)


Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Arvid den lille rackaren... kommer du på schlager festen ??? för fest hos mej om du vill 18-20 och såklart efterfest .

2009-01-30 @ 15:48:48
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0