Heldag i backen!

Whao! Idag har vi varit i Sorsele och åkt slalom hela dagen. Det var kanon i backen och jag och sambon är rejält möra i benen. Sonen säger sig dock inte känna någonting alls, trots att han åkt fler åk än vad vi har gjort. På slutet fick vi lov att åka vartannat  åk med honom för att orka.......

OM vi har tur så kanske vi kan ordna en husvagnsplats där resten av säsongen.

Dessutom träffade vi en gammal slalomkompis till sambon från Kiruna, som var där med sin familj på träningsläger. De har också  husvagnen uppställd där i år. Det var VÄLDIGT trevligt att se dem igen.

Ikväll blir det en tidig kväll. Jag tror inte att vi är särskilt svårvaggade trots att både jag och sonen sov på vägen hem.

I morgon ska vi ha röjardag, tyvärr inte röjarfest... utan städdag. Vi får främmande över nyår och det ser för dj......t ut här hemma just nu. Så det blir en heldag i skurtrasor och skurvattens tecken. Sonen var väl inte alltför glad över den framtidsutsikten....

Nu ska jag ta ett glas vin till och sedan bara domna bort för den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0