Herregud, så trött jag är

Har arbetat som ett tok förra och denna vecka. Dels så hade vi revision av 2007 + att styrelsmaterialet för 1:a kvartalet skulle vara klart i går kväll. Och det är första gången jag ska sammanfatta de ekonomiska rapporterna. Måste erkänna att jag ställer kravet på mig själv att NÄSTA GÅNG ska de vara betydligt bättre förberedda. Nu vet jag ju vad jag ska titta särskilt på. Men de får ta vad de får den här gången, det är då inte sämre än det material de fått tidigare.

Jobbade till kl 9 igår kväll och kom precis lagomt till olyckan i Lunds-backen. Fick stå i kö i 10 minuter innan de släppte förbi oss. Inte mycket kvar av den bilen kan jag säga. Stackars chaufför till timmerbilen.

I morse kom jag lagomt till bilolyckan utanför bilprovningen i Umeå. Ny kö, ny väntan, men det verkade gå bra för de inblandade. Så....... hoppas att tredje gången gillt INTE gäller mig själv.

Har läst ikapp på en massa bloggar. JÄKLAR att vi missade er radioutsändning Lotta och Tina. Men vi var uppe i Sorsele på träningsläger och jag hade ingen internetanslutning (men dator). Försökte övertyga de övriga om att vi kanske skulle fråga receptionen på campingen om det fanns anslutning, men det blev Körslaget istället. En ganska medioker omgång men synd att Agnes åkte ut.

Adam går och väntar på att snön ska försvinna så att han får ta fram cykeln. Tänk att man kommer ihåg precis vad han känner. Känslan av vårens första cykeltur är ju faktiskt helt SKÖÖÖÖN! Nu längtar även jag till att snön ska smälta bort och att vi får VÅÅÅÅÅR! Jag har en massas fröer som jag ska sätta i vårt lilla blom/kryddland. Håkan byggde en specialbänk till mig förra sommaren. Så fort det är dags ska ni få se bilder.

 I morgon ska jag vara ledig. Har egentligen en massa saker som jag skulle ha gjort men jag ska vara social i stället. Hälsa på Stina hade jag tänkt bland annat.

Måste få berätta om "mina" killar på jobbet. De är otroligt trevliga och det är en väldigt skön stämning på jobbet. Skämtsamt, och det gillar ju jag. Men jag måste ju erkänna att det är helt andra saker som avhandlas vid fikabordet här än vad det var på mitt förra jobb. Har inte hört NÅGONTING om jakt ännu. ;) Däremot har vi avhandlat både miljöförstöring, pappors barnledighet, aktuella händelser, böcker och filmer. WHAO! Det ni! Jag trivs!

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

välkommen tbx *L* ja du missade nått som inte hörde love radio me Tina och L8 ....trevlig helg !

2008-04-18 @ 14:24:49
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Äntligen längtar du efter att snön ska försvinna oxå, och det är väl just därför den tinar så fort nu tomten! ;)

2008-04-20 @ 07:52:18
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Va kul att du trivs!!! Det uppväger tillfällig arbetsbelastning (jag antar att det är det i alla fall)! ;-)

Bra att du äntligen önskar bort snön, känns som att den aldrig vill släppa taget... :-(

Ja, synd att ni missade radion. Men det blir FLER gånger! :-) Ska spåna på nya teman!

2008-04-21 @ 18:46:20
URL: http://icelady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0