Dagens aktiviteter

401452-23
Idag har sonen åkt längdskidor för första gången. :) Han tyckte att det var så kul att han tog hem skidorna från skolan och fortsatte här hemma.

Själv har jag tagit en promenad bort till brevlådan för att möta upp Glassbilen. Där träffade jag andra glasssugna Hällnäsbor. (Lisa)

Annars så har jag inte gjort NÅT idag. INGENTING av allt jag planerat. Sett 2 filmer på TVn istället. Jaja, det kommer en dag i morgon också. Qualitytime med mig själv blev det då i alla fall. Men jag har laddat för 1 timme på motionscykeln framför TVn ikväll. Och därefter ett skönt bad, kanske...

Chattat med Malin som är i USA. Hon åker skidor och låter ganska nöjd med att vara där hon är just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0