Frustrerad sambo!

Som inte kommer sig hem från Irland. Dessutom har det inte funkat som det skulle därborta. Det som skulle vara klart när han kom är fortfarande inte gjort, så han har inte kunnat göra allt han skulle. Frustrerande! Det är sällan jag hör att han är så här frustrerad, han brukar vara lugnet självt. Men han hade tydligen till och med brusat upp lite grann i går kväll.

Idag fyller svärfar år, och i morgon ska Adam köra sin första slalomtävling i Skellefteå och där skulle han naturligtvis velat vara. Men hur jag än har surfat och kollat så får jag bara inte ihop flygresorna. Antingen kommer han sig till Stockholm sent ikväll och då finns det inga anslutningsflyg till Umeå eller Skellefteå.  Och tåget hinner han inte heller med. SHIT!

Sonen och jag åker i alla fall och gratulerar farfar på hans 88 årsdag och sedan kör vi upp till Skellefteå och sover hos syrran inatt. Skönt att vara nära i morgonbitti.

Sambon får ringa och köra lite pepptalk via telefonen med sonen ikväll.

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Oh, han brusat upp! :-O

Det tillhör inte vanligheterna minsann! ^^

Synd att allt strulat till sig för honom, men jag önskar Adam "Lycka till" på skidtävlingen!

2008-02-15 @ 16:04:14
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Lisa

ja hoppas det går bra för adam, jag tror att det finns ett tåg så han kan ta sig till typ sundsvall, men med en 3 timmarsväntan där innan man kan ta sig vidare om ja inte minns helt fel...

2008-02-15 @ 20:02:16
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: GunillaK

Ja, vi tittade på det där tåget också, men då hade han fått vänta till kl 8 i Sundsvall innan bussen gick och inte varit i Skellefteå förrän kl 14. Då hade han bara tjänat 2,5 timmar mot att få sova i en säng och ta flyget som vi redan hade bokat.

2008-02-17 @ 07:49:08

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0