Den här VILL JAG HA!

Idag väger jag 3,3 kg mer än vad jag gjorde för ett år sedan. Helt otroligt lite med tanke på hur jag har fuskat med mat och motion den andra halvan av 2007. Så nu är det dags att ta tag i det här. Nästan all julmat och godis är slut i skåpen och det är många veckor kvar till nästa storhelg.

Våra vänner som var här över nyår berättade att mannen i huset hade fått gångstavar med inbyggd stegräknare i julklapp av sonen. Det tyckte jag verkade som det man behöver mest av allt här i världen om man som jag, är kontrollfreak när det gäller träning....

Har surfat och sökt lite i dag och hittade den här...

image5
En stegräknare som man sätter fast på sin gångstav. PERFEKT! Drygt 300 kr kostar den. Inte så blodigt tycker jag. VILL HA!

Kommentarer
Postat av: lizaloop

jaha så du smyger runt i bloggvärlden utan att yppa ett ord..

2008-01-04 @ 14:55:26
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Ha ha ha... Men tur att ryktet sprider sig fort!

Välkommen till blogg.se & verkligen kul att se dig här! :-)

2008-01-04 @ 18:23:50
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Lucas

Hittade till din sida via L8!
Skoj!
Vill bara kommentera att jag och min käre Lars var på McDonalds och köpte man sallad där så fick man gratis en stegräknare. Vi fick varsin och skulle då gå på IKEA och shoppa. När vi kom tillbaka till bilen skulle vi se vem som tagit de flesta stegen.. Lars hade glömt sin räknare i bilen och jag hade gått ett stort antal steg. Räknaren som legat i bilen hade faktiskt enligt mätaren gått längre.. hmmm..
gratis är gott eller?
Hälsa din sambo! Och Gott nytt år!
Lucas o Lars

2008-01-06 @ 23:46:41
Postat av: GunillaK

Hej Lucas och Lars! Kul att höra av er.

Jag tror att någon hade burit runt på er bil på parkeringen medan ni var inne och handlade.... ;)

Håkan hälsar!

2008-01-07 @ 18:33:11
Postat av: Lucas

Hälsa tillbaka!!
Värre är att någon kört Roberts merca modell avställd från byn Amerika ända ner till Stockholm så jag fick betala trängselskatt!!

Så en promnad med vår bil på en IKEAparkering var ju inte så farligt då.

Lars är i skolan nu och jag hemma på rast. Som vanligt så möts vi bara i bsäta fall i dörren i hallen..
/Lucas

2008-01-08 @ 11:12:20

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0