En bra dag!

Idag har både storkusin och lillkusin varit här och hälsat på. Pojkarna har spelat TV-spel, lekt ute och spelat lite mer TV-spel.

Storkusin och jag har varit ute på stavpromenad (utan stegräknare). Det var jätteskönt. Storkusinen gjorde sedan smoothies åt pojkarna, stora som små, och fruktsallad till oss tjejer. Vi kände oss vääääääldigt nyttiga och sunda.

I afton har vi varit till badhuset och badat med pojkarna. Oj,  vad de tycker att det är kul. Jag hann väl med 400 meters simning, men det är inte lätt med 100 ungar som kastar bollar och hoppar från klätterväggar huller om buller runt om en. Sonen ligger just nu helt utslagen i fåtöljen framför TVn och ser på Timon och Tumba. Är nog väldigt lättsövd ikväll skulle jag tro.

Vill rekommendera en sida för er träningsnarkomaner......... nä, men en sida för er som vill ha koll på motionen. FunBeat http://www.funbeat.se/

En jättebra sida tycker jag.

Ok, ok, ok, L8, jag vet... det har inte blivit riktigt varje dag, men.... skam den som ger sig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hehe jag kan rekomendera en mycket roligare sida om inte annat...tisdagtema, det tycker jag att du ska gå med i, jättekul! länk finns hos mig >:)

2008-01-08 @ 23:55:50
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Tina Ernstsson

Hej du :)
Jag har utmanat dig på min sida :P Så nu får du ta och kolla in den ;)

2008-01-09 @ 10:37:11
URL: http://tinytinagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0