Nä, varför tyckte ingen som jag?

Hmmm, igår tyckte inte schlagersverige som jag.

Att Fronda inte ens gick till andra chansen tycker jag var trist. Det var en härlig låt tycker jag. På vems bekostnad? Helt klart på fru Pirellis bekostnad. Jag kan inte med bästa vilja i världen tycka att hon är bra. Hellre Carola än Pirelli. Jag tyckte att Sibel var bäst ikväll, följt av Nordman. De skulle ha gått direkt till final och Fronda och Bengtzing till andra chansen enligt mig.

Lite kul dock att Nordman och Carola/Johnson möter varandra i andra chansen. Tala om kontraster. Tyvärr blir det väl så att Carola/Johnson får mest röster av dem. Men jag vet då vilka jag ska rösta på...

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Jag tyckte också att Fronda hade en kul låt! Trallvänlig slagdänga - helt klart! (Fast inte som någon representant för Sverige i ESC direkt...)

Som jag skrev på min blogg så tyckte jag det hade varit HIMLA kul ifall Pirelli och Carola hamnat mot varandra i Andra Chansen... He he he he... *skadeglädje*

Ska faktiskt också rösta på Nordman istället för Carola & "vad-han-nu-heter" för jag tycker inte att deras låt var bra överhuvudtaget! ;-)

2008-03-02 @ 23:04:51
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Mötley Annika

Klart man röstar på nordman !

2008-03-03 @ 15:32:59
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Nu vill vi ju höra mer hur det går på nya jobbet och allt! :-D

2008-03-06 @ 10:16:18
URL: http://icelady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0