Segt, segt, segt...

... är vårt internet.

Det innebär att jag snart blir hysterisk och gör någonting drastiskt.

Är det så här för alla här i Hällnäs eller är det bara vi som inte kan titta på en film på datorn utan att det hackar och har sig. Det blev något bättre när vi bytte leverantör men nu tycker jag att det har blivit värre igen. Det kan ta 2 minuter att få upp VK.se.

Har provat med en sprillans ny bärbar dator med bara Windows installerat - lika trögt, så det är inte datorn som är största boven....

Måste nog köpa en ny router, för sjuttielfte gången (NÄ, men tredje). Den förra pajade när vi hade det långa strömavbrottet för ett tag sedan, den före den pajade också under ett elavbrott. Stackars grannen bortåt gatan bara skakar på huvudet när jag ringer och muttrar. Men han ställer snällt upp :) Tack för det!

Hade tänkt lägga in bilder ikväll, men det gör jag bara inte med det här långsamma internet. Får bli en annan gång.

Nåt positivt finns det i alla fall! Visst var det NÄSTAN lite sommarlikt idag?


Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

det e lika segt för alla här...grrr så trist och irriterande!

kul att se en uppdatering här :)

ha de bra vi ses / Annika crue

2008-05-29 @ 16:44:59
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Pernilla

Ja, fy tusan så irriterande det var då internet kajkade ihop där på kvällskvisten. Det är ju liksom inte första gången...

Nu är det en annan gång, få se lite kort nu! De där utlovade glasögonkorten t.ex. :-)

2008-05-30 @ 21:24:59
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Lizaloop

Haha kan tänka mig vem "grannen" är, han får då vara överallt..jag håller med pernilla..kort på glasögonen!

2008-06-02 @ 18:56:12

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0