Sjuk, sjuk, sjuk

Både jag och Håkan är däckade i feber och förkylning. Fast min feber går ju inte att skryta med, 37, 7 kanske.... sisådär, men däckad är jag. Inte många tycker synd om mig, inte ens när jag berättar att min normaltemp är 36 eller till och med lägre. Hade 35, 7 när jag kom in på BB och skulle få Adam. Personalen trodde inte sina ögon förrän de hade tagit om tempen 3 gånger... Så jag ÄR sjuk när jag har 37 - så det så.

Håkan har haft riktigt hög feber i natt och under eftermiddagen idag. Han blir ju så dålig att han krampar när han får feber.

Jag har fått nåt skit i ena ögat också. Inte ögoninflammation utan bara jävligt irriterat. Rött och rinner.

Den enda som är frisk är Adam. peppar, peppar.

Kan nog inte åka till jobbet i morgon utan får försöka arbeta lite grann hemifrån. Men det funkar ju det också.

Snart ska jag börja på en ny befattning på jobbet. Blir ekonomichef, gubevars, men först måste jag lyckas med att anställa någon på min nuvarande tjänst. Har några namn på lut, men det lutar åt att det blir någon från Manpower fram till semestern i alla fall.

Spännande ska det bli i alla fall. En hel del nya arbetsuppgifter som jag ser fram emot.

Nu - sängen igen.

Kommentarer
Postat av: Lucas

Du ÄR sjuk! Jag har samma dilemma! Som lägst hade jag 34,8 en gång och då var jag sjuk i migrän. Så om jag har 37,4 så är jag dålig! Tror att jag haft som mest 39,2 och då förstår du ju att "Kvinnor pratar om att föda barn men då en man är förkyld - ja då är man riktigt sjuk"

Krya på Er och Grattis till nya befattningen!

Jag flyttar upp nu i mars jag! Lars kommer på efterslänten...

2009-02-06 @ 09:45:19
URL: http://lucas1962.blogg.se/
Postat av: Mikaela - hockeyfru

krya på er!

2009-02-06 @ 09:47:02
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Ice Lady

Ha ha ha ha... Jag känner igen dilemmat för jag är också lågtempad (eller vad man nu ska kalla det).



Men vilka roliga nyheter! GRATTIS till nya jobbet! Hoppas det går bra! :-)



Krya på er (vi har haft den där förkylningen TVÅ vändor nu)!

2009-02-07 @ 13:17:46
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: GunillaK

Tack! Vilken vidrig förkylning det här har varit. Är inte pigg än. Har gått i solglasögon sedan i onsdags. Så fort jag tagit av dem har ögonen börjat rinna. Sovit skitdåligt och bara velat sova. I morse kändes förkylningen bättre, men då fick jag migrän.... Men just nu känns det som om det finns hopp.

2009-02-08 @ 17:22:56

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din hemsida/blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0